Khamis, 23 Oktober 2014

Alfalfa Ketatkan "Miss V" Selepas Bersalin

Ketatkan "Miss V" Selepas Bersalin 

dengan Alfalfa!!!!!


Hari ini saya nak share dengan kaum wanita rahsia untuk ketatkan miss 'V' tentang kebaikkan Alfalfa Shaklee..... kalau nak tahu Alfalfa ini boleh dianggap sebagai pengganti kepada Kacip Fatimah, kenapa saya kata begitu kerana Alfalfa ini boleh memulihkan masalah bahagian sulit wanita selepas bersalin. 

Bukan apa, bagi saya ianya penting dalam hubungan suami isteri. Siapa yang tak nak hubungan intim bersama suami sentiasa hangat dan buat suami bertambah sayang walaupun anak dah berderet-deret..kan?Ramai wanita yang sudah melahirkan anak bimbang apabila mengalami masalah bahagian sulit ‘longgar’ dan kemutan yang tidak sehebat seperti malam pertama. 
Masalah alat sulit longgar bukanlah sesuatu yang baru dalam kalangan kaum wanita. Ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata. Jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga.

Semasa mengandung, saiz pelvik wanita membesar untuk menyokong proses kelahiran bayi. Pembesaran tersebut membuatkan perubahan pada lantai pelvik seterusnya vagina wanita. Proses pelahiran yang berlaku turut menambahkan lagi perubahan tersebut. Semasa melahirkan anak, dinding vagina dan otot yang menyokongnya akan diregangkan. Dalam sesetengah kes, di mana bayi bersaiz agak besar atau ia merupakan kelahiran pertama, dinding vagina dan pembukaan vagina akan terluka atau terkoyak.

Kelahiran bayi yang berulang kali akan mengembangkan salur vagina dan menjadikannya ruang sebenar. Pembukaan vagina boleh dipotong menggunakan scalpel atau pisau pembedahan semasa kelahiran bayi untuk mengelakkan kecederaan serius pada vagina. Doktor akan melakukan episiotomi. Selepas episiotomi, luka akan dipulihkan melalui jahitan. Dengan penjagaan kebersihan diri dan ubat-ubatan, vagina akan kembali seperti sedia kala dalam beberapa hari.


Antara supplement yang membantu mengatasi masalah miss V longgar setelah kelahiran adalah 
ESP dan Alfalfa 

ESP - Bertindak untuk mengencangkan otot di sekitar vagina kerana ESP mengandungi leucine yang bertindak membina otot termasuklah otot vagina.



Nak tahu apa kelebihan Alfalfa Complex?
Selain menghasilkan susu yang banyak, alfalfa juga bertindak sebagai 'kacip fatimah'. Sebelum ini saya telah menggunakan pelbagai jenis jamu untuk tujuan keintiman tetapi selepas bertemu Shaklee, saya amat berpuas hati dengan keberkesanannya. Ye la, produk Shaklee semulajadi, selamat dan halal.

Kesan selepas sebulan penggunaan Alfalfa Complex
Antaranya ialah:
  • merawat masalah keputihan
  • mengetat dan merapatkan miss 'V' puan-puan
  • menghilangkan bau yg tidak menyenangkan
  • suami semakin sayang..ni yang bestnya...
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala zat akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah,sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.

Bonus lain bagi kedua supplement ini ialah ia membantu untuk menegangkan payudara kendur. 



Alfalfa Shaklee 

alfalfa shaklee, merapatkan miss v

Alfalfa Shaklee telah terbukti berkesan untuk merapatkan kembali miss V, merawat keputihan di kalangan wanita & menegangkan payudara. Jom kita tengok testimonial di bawah:












Ingin membeli vitamin-vitamin ini, anada boleh hubungi saya...

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan. Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi PERCUMA mengenai tip-tips dan cara/jadual pengambilan vitamin yang betul. 

Email: supplement.eshoppe@gmail.com

H/P No: 012-3030144
ID Shaklee: 1069883
Blog: http://bazarvitamin.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/SupplementEShoppe
Instagram: isfzqsara
Fb: Arizamsi Liamsi 

Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?

NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE

Jemput Follow diblog saya untuk mendapatkan info2 tentang kesihatan

Pick Up/COD Area:
Cheras/Seri Kembanga/Putrajaya/Cyberjaya
&
Penghantaran seluruh Malaysia

Dapatkan pelbagai Supplement Shaklee sekarang!!!!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. 












1 ulasan:


  1. Sayang kan teman wanita anda?. Mahukan teman wanita anda mempunyai bentuk badan menawan?. Payudara besar dan anjal. Punggung yang gebu dan montok?. Jangan bertangguh lagi. Hubungi kami. Layari web kami untuk info. kami sedia membantu.

    [KETAHUI LEBIH LANJUT BAGAIMANA BESARKAN PAYUDARA ANDA]

    BalasPadam