Rabu, 12 November 2014

Set Kecergasan Minda Untuk Pelajar Pintar

Set Kecergasan Minda Untuk Pelajar

Apakah supplement yang boleh meningkatkan fungsi otak manusia? Jawapan yer adalah Omega Guard. Banyak sangat kebaikan Omega Guard , terutama sekali untuk perkembangan dan tumbesaran otak. Kalau nak anak yang pandai dan bijak, lebih baik lagi ambil Shaklee Omega guard sedari dalam kandungan. Tapi kalau anak dah besar pun, masih belum terlambat. Saya sendiri mengamalkan pengambilan Omega Guard ini untuk anak saya yang berusia  , 3 dan 7 tahun. Nampak perbezaannya sebelum mengambil Omega Guard. Mereka nampak sangat cerdas dan cepat pickup dalam pembelajarannya.... ALhamdulillah.

Shaklee juga menawarkan set lengkap untuk keperluan otak yg sihat yg mengandungi 3 jenis vitamin lengkap, B-COMPLEX,OMEGA GUARD, DAN  LECITHIN. 

Vitamin Shaklee B complexBCOMPLEX
- Sangat penting dlm membantu memetabolismakan karbohidrat,lemak&protein. ianya juga Anti Stress(mengawal emosi).
Selain itu, ia juga membantu meninggikan sistem pertahanan badan,menukarkan mknn kepada tenaga dan membantu pelajar untuk berfikir secara psitive(Apabila mood happy,daya fikir & tumpu juga akan menjadi lebih baik)
***extra bonus,Vitamin B dpt menjadikan wajah cantik berseri (Glowing)


omega guard
OMEGA GUARD
Omega Guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA,dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakalaDHA pula penting bagi perkembangan otak dan fungsi2 otak.
DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Pengambilan Omega Guard dapat membantu kita untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingati dan lebih fokus.
DHA  merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan.DHA juga meningkatkan kemampuan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain.

Lecithin

LECITHIN
Lecitin mengandungi choline yang sangat perlu untuk otak berfungsiLecitin meningkatkan bekalan choline dan acethylcholine. Acethylcholine penting untuk fungsi otak berfikir, ingatan, konsentrasi, menentukan kita berdiri, berlari, makan, bercakap, tidurdan penghadaman. 


Berminat Untuk dapatkan Set Kecergasan Minda, Nak Order??

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan. Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi PERCUMA mengenai tip-tips dan cara/jadual pengambilan vitamin yang betul. 

Email: supplement.eshoppe@gmail.com

H/P No: 012-3030144
ID Shaklee: 1069883
Blog: http://bazarvitamin.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/SupplementEShoppe
Instagram: isfzqsara
Fb: Arizamsi Liamsi 
Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati 
potongan hebat 15% - 20%
NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE

Jemput Follow diblog saya untuk mendapatkan info2 tentang kesihatan

Pick Up/COD Area:
Cheras/Seri Kembanga/Putrajaya/Cyberjaya
&
Penghantaran seluruh Malaysia

Dapatkan pelbagai Supplement Shaklee sekarang!!!

22 ulasan:

  1. B complex pun penting juga kan... Biasalah jadi student ni, banyak yang perlu belajar dan di fikirkan. Stress mesti datang... Seeloknya kita amalkan set ni... Barulah terbaik... betul x?

    Pernah cuba Air Detox

    BalasPadam
  2. apa yang saya perasan..anak2 lebih fokus setelah consume omega guard ...sebelum nie time mengaji lambat2 je baca n xbersungguh..skrg dia makin lancar bacaannya... syukur sangat2...

    Cara Atasi Penyakit Tonsil

    BalasPadam
  3. Yg penting supplement ni membantu kita lebih sihat dan bertenaga selain otak lebih bijak dan cerdas

    Jom Lawat Blog Saya

    BalasPadam
  4. Teringat dulu2 abah p beli supplement bcomplex dan minyak ikan kt farmasi..time blum knl shaklee..huhu

    Jemput baca: RAWATAN ASLI PUTIHKAN KETIAK YANG BERKARAT DENGAN BERKESAN

    BalasPadam
  5. Omega membantu sel-sel otak berhubung.. sangat sesuai diambil oleh golongan pelajar..

    Rahsia Anak Jarang Sakit

    BalasPadam
  6. Kalau student huda suka cadangkan b complex dgn omega. B complex bagus untuk stress dan bagi kita tenaga. Omega bagus untuk minda. Dan yang paling penting work hard and work smart.hehee

    Mohh kita-> BAWANG PUTIH DALAM BOTOL COMEL

    BalasPadam
  7. Suplement sgt penting utk pelajar kn..diorg kdg x tentu masa nk mkan nk study lg.

    BalasPadam
  8. Kenapa la wktu blajar tak knal shaklee.. Stress kot.. Hee..
    Lagi 1 Mmg Untung shaklee ni.. Beli utk kurus mcm lecithin n omega, tapi dapatnya baik utk fungsi otak, Mmg Bagus..
    APA ITU SIRAP AJAIB??

    BalasPadam
  9. Jika dulu bekalkan anak dengan vitamin yg dibeli di farmasi tetapi sejak join shaklee ni hanya shaklee je yg menjadi pilihan..

    makanan tambahan untuk ibu hamil

    BalasPadam
  10. Omega ni memang sangat sesuai untuk pelajar sekolah, anak saya memang suka sangat dengan omega ni, omega makanan terbaik untuk otak.

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah sekarang tengah study..sambil amalkan b complex n lecithin..boleh tahan jugak la kesannya..teruja..heee

    BalasPadam
  12. selain mambantu meningkatkan keupayaan minda pelajar, ianya juga membantu menangani masalah stress yang dihadapi pelajar.. bagus juga kan set kecergasan minda pelajar ini.. banyak kelebihan untuk kesihatan pelajar sekali..

    BAGAIMANA MAHU KURUS DAN DIET DENGAN JAYANYA

    BalasPadam
  13. Untungnya student yang ambil suplement.

    BalasPadam
  14. Ingat lagi paling famous ketika belajar ibu ayah belikan vitamin c. Siap sekali bagi air selawat. Rindu pula zaman belajar hehe :)

    BalasPadam
  15. untuk meningkatkan tumpuan serta daya ingatan pengambilan omega memang tepat, seharian belajar pasti otak rasa letih, b comples membantu mengelakkan tekanan ,sangat bagus sekali

    BalasPadam
  16. Pengambilan supplement untuk pelajar memang bagus sebab ia mampu mengelakkan stress dan meningkatkan fungsi otak mereka. Jadi student ni memang penat sikit tetapi perlu sentiasa cergas dan bersedia.

    Makanan Penyebab Batuk dan Selsema Anak

    BalasPadam
  17. Dalam kelas kadang-kadang sukar untuk kita tumpukan perhatian sepenuhnya.Jadi nanti exam mula lah gelabah nak study.kadang c masuk juga.Jadi ambil dan amalkanlah supplement dari Shaklee..InshaAllah kalau konsisten akan nampak kesan nya

    BalasPadam
  18. Perkongsian yang sangat bagus..kupasan menarik. Student memang sgt memerlukan vitamin bagi membantu badan cergas dan otak cerdas

    BalasPadam
  19. Omega Guard ni baik untuk semua golongan. Bagi sel-sel otak berhubung.

    Akhirnya Tadika Al Falah untuk Najihah

    BalasPadam
  20. Terbaik tiga produk shaklee ini. Omega dan Bcomplex adalah set yang terbaik kerana bcomples dapat mengawal stress manakala Omega baik untuk minda. Boleh dimakan oleh bayi dengan mencampurkan didalam susu.. Layari Aju@VitaSyopz blog di ajusyopz.blogspot.com

    BalasPadam