Khamis, 5 Mac 2015

PROMOSI SHAKLEE MAC 2015

Seperti biasa, setiap kali masuk bulan baru, Setiap bulan shaklee akan menawarkan bermacam-macam promosi hebat yang sangat berbaloi bagi pengguna setia produk shaklee...Pasti ramai yang menanti produk apa yang ditawarkan oleh Shaklee. 

Nak tahu apa Promosi Mac 2015???

Terdapat Empat Promosi Shaklee yang hebat pada bulan ini, Antaranya pakej Promosi yang ditawarkan ialah: 

  • ESP Shaklee: BELI 6 PERCUMA 1 
  • ESP Shaklee: BELI 2 DiSKAUN 5%
  • ZINC COMPLEX: BELI 3 PERCUMA 1
  • VITALEA FOR CHILDREN: BELI 3 PERCUMA 


ESP membantu menurunkan berat badan


Energizing Soy Protein (ESPsebagai suplemen sumber protein untuk membantu anda menurunkan berat badan. Penyelasaian terbaik adalah mengamalkan cara hidup yang sihat dengan memilih makanan dan aktiviti yang dapat membekalkan anda khasiat dan tenaga. Memilih pemakanan sihat dan disertakan dengan ESP dapat mengurangkan paras kolestrol dalam darah. Apabila kolestrol rendah, risiko untuk mendapat penyakit jantung juga rendah bahkan dengan ESP dapat membantu anda memberi tenaga yang lama di samping anda mengamalkan diet seimbang.


Keistimewaan ESP

Terdapat banyak lagi keistimewaan ESP yang sangat membantu anda dalam menjaga kesihatan selain dari menurunkan kolestrol dan memberi tenaga untuk diet cemerlang anda. ESP juga baik untuk hormon wanita,penjagaan semasa mengandung, pencegahan awal dari tanda-tanda penyakit seperti Osteoporosis Prostate,MigraineInsomnia  dan tekanan. ESP juga membantu memulihkan uterusovarimenopause, uban, rambut gugur, otot dan baik untuk kulit (anti penuaan).


Kesuburan khazanah berharga untuk lelaki

Kesuburan adalah satu aset berharga bagi setiap lelaki. Kesuburan yang baik menambahkan lagi kemesraan dalam keluarga seperti mempunyai anak yang ramai dan badan yang sihat. Kesuburan berkait rapat dengan kesihatan organ badan dan kemampuan sistem pertahanan badan dalam melawan penyakit.

Lelaki yang mengalami masalah kesuburan seringkali dikaitkan dengan jumlah dan kualiti sperma yang tidak mencukupi. Masalah yang dihadapi seperti OligospermiaAzoospermiaProstateDiabetes, pembedahan atau kecederaan, kepanasan melampau, tekanan dan keletihan akan tersenarai sebagai beberapa faktor yang mungkin memberi kesan kepada masalah kesuburan lelaki.


Zinc Complex membantu masalah kesuburan

Peranan zinc dalam kesihatan dan kesuburan lelaki diperlukan untuk merangsang pemulihan sebarang organ dalaman terutama organ prostat. Organ prostat lelaki memerlukan 10 kali ganda zinc berbanding organ lain. Justeru zinc juga bertindak memperbaiki masalah yang boleh mengakibatkan masalah kesuburan seperti kencing manis dengan membantu penghasilan insulin untuk merawat kencing manis.

Keistimewaan Zinc Complex


Zinc Complex bukan hanya untuk lelaki, wanita juga perlu mengambil suplemen ini kerana proses penyerapannya sangat mudah diterima oleh badan. Selain itu, Zinc Complex juga dapat mengaktifkan ratusan enzim dalam badan bagi menguatkan sistem pertahanan badan, pemulihan luka, memperbaiki prostat dan pelbagai lagi kelebihan Zinc Complex yang akan anda dapati.


Pemakanan kanak-kanak dibentuk ibu bapa

Ibu bapa memainkan peranan penting dalam mendidik aspek pemakanan kanak-kanak. Corak pemakanan dan gaya hidup sihat adalah cerminan untuk anak-anak membuat penilaian awal dalam proses memilih makanan yang seimbang dan berkhasiat.

Kanak-kanak perlu diajar untuk memilih makanan mengikut kategori dan jumlah yang betul. Konsep makan secara mencukupi, sederhana dan banyak mengikut kategori dapat membantu kanak-kanak memperolehi tenaga yang mencukupi. Hidangan berbentuk karbohidrat perlu dimakan secara mencukupi, berbanding hidangan berlemak yang perlu diambil secara sederhana. Hidangan yang perlu diambil dalam jumlah yang banyak seperti sayur-sayuran dan buah-buahan.


Vita-Lea for Children multi-vitamin terbaik kanak-kanak


Hidangan makanan harian yang diambil kanak-kanak kadangkala belum cukup sepenuhnya membekalkan mereka zat-zat penting untuk perkembangan mereka. Suplemen multi-vitamin Vita-Lea for Children sarat dengan mineral dan 18 vitamin penting untuk membekalkan keperluan pembesaran.

Manfaat Vita-Lea for Children

  1. Membantu memenuhi keperluan nutrisi badan yang tidak dapat diperolehi dari hidangan harian
  2.  Memelihara kesihatan dari aspek keseluruhan peningkatan sistem imunisasi
  3. Membantu menyihatkan hati, usus dan mata serta jangka hayat organ
  4. Membantu menguatkan tulang dan perlindungan risiko radikal bebas
  5. Memelihara kesihatan jantung, otot dan sistem saraf
  6. Menguatkan kesihatan paru-paru, prostat dan kolon
  7. Membantu pembinaan tulang yang sihat dan kuat
  8. Menyalurkan sel makanan untuk tenaga dan kesihatan badan
  9. Mengekalkan prestasi normal degupan jantung dan tekanan darah
  10. Membantu melindungi dari serangan tirod.
  11. Membantu mengelakkan anemia dan menambah penghasilan sel darah merah
  12. Melancarkan pencernaan dan memulihkan selera makan
  13. Menguatkan minda
  14. Mengawal keseimbangan hormon dan kimia dalam tubuh
  15. Menyegerakan penyerapan zat makanan kepada badan

Ingin membuat Order, Anda Boleh Hubungi Saya Sekarang!!!!!

H/P No: 012-3030144
ID Shaklee: 1069883
Blog: http://bazarvitamin.blogspot.com 
Fb Page: https://www.facebook.com/bazarvitamin.blogspot.com
Instagram: isfzqsara
Fb: Arizamsi Liamsi 
Email: supplement.eshoppe@gmail.com



Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati 
potongan hebat 15% - 30%


NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE
Mudah sahaja hanya klik di sini:
Jemput Follow diblog saya untuk mendapatkan info2 tentang kesihatan

Pick Up/COD Area:
Cheras/Seri Kembanga/Putrajaya/Cyberjaya
&
Penghantaran seluruh Malaysia

Dapatkan pelbagai Supplement Shaklee sekarang!!!


**** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease****

1 ulasan: