Sabtu, 27 Disember 2014

8 Fungsi Dan Kebaikkan GLA Shaklee

As Salam...
Entri kali ini saya saya ingin berkongsi mengenai kebaikan GLA Complex Shaklee. 


GLA Complex Shaklee diekstrak dari  borage yang mengandungi lebih dua kali ganda GLA dalam EPO. Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA daripada sumber terbaik Omega-6. asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA) di gabung dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.  Kebiasaannya GLA digunakan untuk mengawal dan mengatur  kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain daripada itu, GLA Complex ini juga sesuai untuk skin textureskin repair dan buat skin glowing.

GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita.Supplement GLA asid linolek adalah sama penting seperti asid amino dimana asid yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, ianya hanya diperolehi dari makanan.  Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. 


8 Fungsi Dan Kebaikkan GLA Shaklee:

GLA Complex membantu mengatasi masalah senggugut?
GLA Complex menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

GLA Complex membantu cepat hamil
GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan cairan serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Cairan ini yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

GLA Complex membantu mendapatkan kulit yang sihat & bebas jerawat
GLA Complex bukan sahaja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan minyak borage di dalam GLA Complex ini boleh melembapkan muka dan merawat jerawat terutama yang ada jerawat batu serta yang ada masalah kulit muka kering dan kasar.

GLA Complex membantu menurunkan paras kolesterol
GLA Complex pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita. Ambil GLA Complex sebelum tidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur.

GLA Complex membantu menghalang komplikasi diabetis
GLAComplex membantumerendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas kesakitan di sebabkan oleh gula darah yang tinggi.

GLA Complex bertindak sebagai anti-penuaan
GLA Complex baik untuk kesihatan, melembutkan dan menganjal kulit. Digunakan secara meluas dalam kosmetik, kerana kombinasi omega 3 dan omega 6 asid lemak menyuburkan epidermis. Tinggi dalam asid salisilik, minyak borage digunakan secara meluas dalam kosmetik sebagai anti-jerawat dan anti-septik.

GLA Complex menghalang tekanan darah tinggi 
GLA Complex bertindak untuk menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelakmasalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infraction. 

GLA Complex bertindak sebagai  dan menghalang tambah berat badan
GLA bertindak menerendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yang cantik, memanbah penambahan berat badan. Sesuai diambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper. 

Berminat ingin dapatkan GLA SHAKLEE ?? Boleh Hubungi saya Sekarang!!!! 

H/P No: 012-3030144
ID Shaklee: 1069883
Blog: http://bazarvitamin.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/SupplementEShoppe
Instagram: isfzqsara
Fb: Arizamsi Liamsi 
Email: supplement.eshoppe@gmail.com


INGIN DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA DENGAN JADI AHLI??
Untuk dapatkan penjimatan berganda, anda boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. Anda akan mendapat penjimatan sebanyak 15-30% jika daftar sebagai Ahli Shaklee. Untuk keterangan lanjut berkaitan pendaftaran keahlian, boleh terus hubungi saya.


Anda BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE dan nikmati 
potongan hebat 15% - 30%


NAK TAHU CARA DAFTAR DENGAN SHAKLEE
Mudah sahaja hanya klik di sini:
Jemput Follow diblog saya untuk mendapatkan info2 tentang kesihatan

Pick Up/COD Area:
Cheras/Seri Kembanga/Putrajaya/Cyberjaya
&
Penghantaran seluruh Malaysia

Dapatkan pelbagai Supplement Shaklee sekarang!!!


**** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease****


Tiada ulasan:

Catat Ulasan